sobota 19. prosince 2020

Ozdobené nenáměstí

Den procházky: Čt 17.12.2020

Naše městská část nemá sice žádné náměstí, ale teď před Vánoci byl nazdoben park před základní školou. 
Tak jsme si sem udělali večerní procházku.

Byli jsme tady na Mapy. cz

Některé fotky dělal manžel, sebrala jsem mu je :)















A těmito obrázky chci také popřát příjemné a klidné Vánoce a šťastný a hlavně zdravý nový rok!
Marie




20 komentářů:

  1. Tak to je nádhera ♥ Ta vánoční koule nemá chybu. Také ti přeji krásné prožití svátků :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc líbí nasvícené stromy a ta koule je nádherná.
    Přeji krásné vánoční svátky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám ráda nasvícené stromy, teď chodíme na procházku víc večer. Sice bydlíme na sídlišti, ale většina Újezda je vlastně vesnice se spoustou nazdobených stromů v zahrádkách:)

      Vymazat
  3. Maruško,máte nádhernou výzdobu.A líbí se mi hodně ta vánoční koule.Krásná výzdoba bývala v Mladé Boleslavi,chtěli jsme se tam jet ještě podívat,ale asi už to nevyjde.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
  4. Ta baňka je skvělá i stromeček. Ale stejně jako u nás a jinde se mi nelíbí ty nasvícené sakury nebo opadané listnáče. Je to chaotické, jakoby to zdobyly děti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, já mám ráda i tyhle :) Hlavně, když jsou světýlka bílá nebo žlutá. A ne divoce barevná a ještě blikající.

      Vymazat
  5. Maruško, překrásné fotky :)
    Přeji šťastné a veselé! A hlavně zdravíčko :)
    Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to jsou úžasné fotečky a taky přeji krásné vánoční svátky a do roku 2021 jen a jen to zdravíčko.Miluš

    OdpovědětVymazat
  7. moc hezké fotky, líbí se mi, když je město nazdobené do vánočního duchu! o to větší vánoční atmosféru hned mám ↨

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  8. To je nádherné. Přeji Ti krásné, a pohodové Vánoce, hlavně ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  9. Marie, máte krásně nazdobený park.
    Přeji Ti pohodové Vánoce a hodně štěstí a hlavně zdraví do nového roku. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za přání!
      Později jsem si všimla, že tentokrát nemáme ozdoby na pouličních lampách. Ale takhle se mi to líbí.

      Vymazat
  10. To je nádhera! Mám moc ráda světýlka.
    Krásný nový rok!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu, komentář mě potěší :)