sobota 21. listopadu 2020

Listopad

 



14 komentářů:

  1. Maruško,to je úžasné.Na to bych mohla koukat pořád.Jenom jsem nepřišla,jak je to vytvořené.O něco podobného jsem se snažila seriovým snímáním,ale výsledek nic,moc.
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jíťo,
      trochu mám špatné svědomí - opustila jsem už dávno foťák, i když manžel fotí dál zrcadlovkou. Mně vadí ta váha a nemám trpělivost měnit objektivy.
      Pořídila jsem si nedávno Samsung S10ku. A zkouším funkce foťáku. Mám tam volbu Superpomalý. Zaznamená pohyb a na chvilku ho takhle zpomalí. Výsledkem je ale video - mp4. Tak to bylo třeba převést na gif. Naštěstí taková funkce tam taky je. Jinak bych musela jednotlivá políčka poukládat jako obrázky a pak v nějakém programu pohyblivý gif vytvořit.
      Měj se moc hezky, zdraví Marie

      Vymazat
  2. Moc krásné video. Děkuji za návštěvu komentáře na mém blogu o přírodě. Přeji příjemné dny. Dovoluji si přidat Vás (nebo Tebe) do přátel .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Jasně-Tebe. A já si - s dovolením - přidám i další Tvé blogy.
      Zdraví Marie

      Vymazat
  3. Člověk by mohl "do lesa" koukat pořád, ten pohled je hrozně uklidňující a jako by po zavření oči slyšel to pomyslné ticho..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu, komentář mě potěší :)