středa 18. listopadu 2020

Moje dvě místa

říjen 2020

Na skok na smíchovském Sacre Coeur a procházka v Klánovickém lese
Byli jsme tady:











Jsme na Smíchově, parkujeme v OC u Anděla a protože máme před schůzkou ještě chvilku času, vyjdeme si po lávce z obchodu do parku Sacre Coeur. Je takový upravený, nahoře malá rozhlednička s vyhlídkou na Prahu, různá hřiště.....
Jenže já tenhle park pamatuji jako kopec, kterým jsme chodili ze základky dole do družiny na vršku a pak si tady hráli, lezli na stromy - staré jabloně, pozorovali ještěrky... a někde tu bylo hřiště, kde jsme hráli vybiku.V zimě býval i sníh a my jsme vyráběli klouzačky ledovky.   


Výhled na Prahu si  z té doby nevybavuji, bylo to tu určitě víc zarostlé a děti asi vnímají jinak :)



Na místě obchodního centra stála Vagonka Tatra, vyráběla tramvaje. 
Původně to byly Ringhofferovy závody, ale tam už moje paměť nesahá. 
Zato na kostel sv. Václava, který za OC vykukuje, jsem měla výhled z našeho okna.



Nakonec se objevila ještě duha :)


Na Smíchov se teď dostaneme jen výjimečně, protože už dlouho bydlíme na východním okraji Prahy a většinou se teď potulujeme tam. Rádi bychom se ale podívali na tu zelenou střechu, až to půjde.

Chceme teď chodit na procházky každý den, třeba i s deštníkem... Když nejdeme, špatně spíme. Ale to je jen předsevzetí, ideál.. Někdy lenošivost předsevzetí přemůže.  Na druhou stranu nás naše okolí ven pobízí. Podívejte - Klánovický les.















8 komentářů:

  1. Maruško,nádherné fotografie.Líbí se mi pohledy na Prahu,ale i procházka v lese.
    Také chodím denně na procházku a když tu máme psa,tak i několikrát za každého počasí.Manželovi se většinou nechce,s ním je to problém a přitom by měl.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To my se vzájemně hecujeme, abychom šli ven. Ale kdyby se manželovi opravdu nechtělo, tak s ním nehnu. To znám hlavně s jídlem :)

      Vymazat
  2. Překrásné barvy, krásné světlo. Procházka s parádním výhledem.

    OdpovědětVymazat
  3. Maruško, zase jsem poznala kousek Prahy. Procházka v Klánovickém lese se mi také moc líbila. Také bych ráda chodila na procházky častěji, ale většinou mě odradí špatné počasí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě třeba déšť moc nevadí, spíš nesnáším velké vedro. A někdy jsem moc pecivál :)

      Vymazat
  4. To jsou moc pěkná místečka na procházku a relax. Krásné podzimní fotky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu, komentář mě potěší :)