pondělí 6. dubna 2020

Prachovské skály - bez davů

Den výletu: Ne 17.11.2019
Sedmnáctého listopadu jsme se vypravili do města, do města skalního. Bylo tam krásně i slavnostně - na skále uprostřed vlála česká vlajka.  Jen několik turistů a několik běžců - které  jsme potkali  několikrát - jak kroužili po okruhu.
Šli jsme tudy na Mapy.cz









Parkujeme u Turistické chaty tj. na parkovišti dál od Prachova. Je tu asi 5 aut. Nikdo nevybírá parkovné ani vstupné.

Info o Prachovských skalách na Wikipedii.

Tak hurá do skal.
Brzy se před námi otevře skalní náměstí:


Odbočíme doleva a  po vytesaných schodech stoupáme na vyhlídky





Už jsme skoro nahoře


Tady jsou vedle sebe Schlikova vyhlídka a Všetečkova vyhlídka.






Tady je aspoň trochu vidět naše vlajka na vrcholu jedné skály







Hakenova vyhlídka




Císařská chodba






Ušli jsme jen 2,2 km, ale nahoru, dolů, po schodech, přes kořeny. Jsme rádi, že jsme tu byli. Kdoví, jak dlouho nám to ještě takovým terénem pošlape.
Zatím ale jo!

4 komentáře:

  1. pěkný výlet, tam to mám ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme sem moc nejezdili, radši do Sedmihorek, ale tentokrát jsme byli nadšeni! Taky hlavně proto, že jsme se nepřerazili :)

      Vymazat
  2. Krása! Prázdné Prachovky jsou sen. Já tam byla kdysi s rodinou a to tam bylo lidí jak na Václaváku... Nejspíš to ale bylo tím, že byly letní prázdniny. Já mám v plánu se tam vydat někdy na podzim či v zimě a nejlépe uprostřed týdne. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ, to je asi nejlepší období - ještě aby nebylo moc mokro nebo ledovato :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu, komentář mě potěší :)