pondělí 12. listopadu 2018

Vypůjčené procházkové vozítko



Tak jsme si dneska mohli povozit kočárek :) 


Tedy pod dozorem maminky....



V kočárku spinká malinký poklad - náš vnouček Kryštof.


A my jsme opravdový dědeček a opravdová babička!



8 komentářů:

  1. Gratuluju k vnoučkovi, moc vám to sluší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc!
      Nová etapa - tak jsem od radosti porušila zvyky :)

      Vymazat
  2. BLAHOPŘEJI !!!
    To je ale náhodička. I my se už tři měsíce pyšníme oslovením "babi" a "děda". Až se trošku zmátožím, tak i já asi poruším zásady a něco hodím na svůj blog. Mé procházky se nyní soustřeďují na Hostivařský lesopark a trajdění s kočárkem s vnučkou Viktorií mi vysloveně svědčí. Tak ať jsme všichni zdraví a šťastní v té nové etapě. A kdo ví ? Kryštof a Viktorie .... ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé - také gratuluji :)
      Jo, hlavně to zdraví si přejme a troška štěstí je taky potřeba.
      Ať ty děti šťastně rostou!

      Vymazat
  3. Kryštof a Viktorie jsou moc pěkná jména.
    Když mi bylo kolem dvaceti, kamarádka pořád tvrdila, až bude mít jednou děti a bude mít kluka, že to bude Kryštof. Mně se to tenkrát moc nezdálo, tvrdila jsem jí, že se klukovi budou smát a pokřikovat na něj Štovíku :-). Má Elišku a já časem zjistila, že Kryštof se mi líbí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha... :)
      to nás ani nenapadlo, už to píšu mamince.
      Oni se s tatínkem na Kryštofovi shodli hned. A nám se taky líbí.
      Ale už slyším, jak voláme: Ty šťovíku jeden, nezlob!

      Vymazat
  4. MOc gratuluju! S kočárkem vám to opravdu sluší.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu, komentář mě potěší :)