středa 3. listopadu 2021

Dendrologická zahrada podzimní

 


Den procházky: St 20.10.2021

Byl tak krásný - skoro letní -  den. No, kam jinam jít než do Dendrologické

Mít zahrádku, tak si tu vyberu živý plot.

Jinak už celá procházka může být beze slov :)




























































18 komentářů:

  1. Taková krása opravdu nepotřebuje slov.Jsem unešená,hned bych zakládala zahradu.A ty krásné barvy.Maruško,děkuji,že jsi nás vzala sebou.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Zahrada stojí za výlet. Mají otevřeno do 7. listopadu :)

      Vymazat
  2. Tam by se mně také líbilo Maruško 🍀 Přeji pohodové dny a pěkně procházky.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera. Nemohu se vynadívat. Letošní podzim se opravdu vydařil. Stále je v přírodě spoustu teplých barev.

    OdpovědětVymazat
  4. Maruško, to je taková krása. Takové barvy umí jen podzim ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Maruško, krásný výlet i fotografie. Podzim se letos opravdu vyznamenal, mohli jsme si užívat sluníčko i spoustu barev.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná podzimně vybarvená zahrada. Krásné fotografie jsi pořídila a hezkou procházku jste si udělali. Tam by se mi také líbilo. takovou přírodu mám moc ráda. Sluníčko navíc tu nádheru ještě pozvedlo. moc krásné jsou ty barevné koberce vřesů. To je nádhera a také babočka paví oko se tam ukázala. Paráda. měj krásné dny ve zdraví a děkuji za nádhernou procházku touto překrásnou zahradou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) To byly krásné dny, teď už můžeme jen vzpomínat..

      Vymazat
  7. Krásná barevná procházka. Přeji hezké dny. J.

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem si to tu u tebe užila, nádherné barvy. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásně barevná procházka, to je úžasná podívaná.
    Marie, měj fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  10. Živý plot je fajn, ale všude říkám, ať za něj dají lidi alespoň obyčejné poplastované pletivo. Ono když pak bydlíte ve vesnické nebo městské zástavbě a sousedi mají psa, tak to oceníte. Navíc je to prostě jistota. Jinak to vypadá ale moc pěkně. My jsme původně chtěli živý plot, pak jsme ale kvůli snadnější údržbě zvolili thůje.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu, komentář mě potěší :)