úterý 5. května 2015

Jezírko ve Škvorecké oboře

Den procházky: Ne 3.5.2015
Na východ od našeho sídliště je také les - Škvorecká obora. Dá se tudy hezky projít až do Úval. 
Byli jsme tady na Mapy.cz










Nedávno v oboře vznikla naučná stezka, ale my jsme ji celou ještě neprošli. To je asi tak, že do okolí se chodí jen tak, kam nás nohy nesou. A občas narazíme na nějakou ceduli té stezky.


 Jako teď. A navíc také na jezírko, u kterého jsme ještě nikdy nebyli. Tak jsme byli překvapení!
Měla jsem s sebou jen telefon - ale nedalo mi to. Tady je pár fotek.
Bohužel jsme neviděli žádné žáby. Loni - v údolí Šembery jsme jich viděli spousty, ale to bylo o měsíc dřív...






Nakonec kytička fialek!
A navíc jsme odlovili naši druhou kešku!(první nebyla na procházce ale u sámošky). 
Já se nikdy do téhle hry nehrnula, jakože z důvodu, že my se procházíme svobodně
a neorganizovaně :)
Ale teď jsem se s tou hrou musela z jiného důvodu teoreticky seznámit, tak jsem si řekla, že aspoň jednu kešku odlovím. A ona je to zábava! Občas je budeme lovit - určitě:)

3 komentáře:

  1. U vás to vypadá moc hezky, všude kolem máte přírodu. A rovnou, ne takový kopce jako já Prokopák! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, rovinu oceňujeme zvlášť na kolech, na našich horských kolech:)
      No, ale Prokopák, myslím, za trochu zadejchání stojí, je tam asi krásně, někdy tam taky musíme vyrazit.

      Vymazat
  2. Někdy si říkám že místo toho abychom jezdili s manželem všude možně po výletech po celé republice tak by bylo lepší si na zahradu pořídit plastové jezírko a bylo by všechno vyřešené. K tomu bych manželovi koupila lahváče a všichni bychom byli spokojení, jen co je pravda.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu, komentář mě potěší :)